In de anders-dan-andere theaterworkshops van Openblik wordt theaterspel ingezet als middel om op aangename wijze jezelf beter te leren kennen. Je zult versteld staan van de nieuwe inzichten die je hiermee opdoet en hoe je deze kunt benutten in het dagelijks leven.

Wat is er anders aan deze theaterworkshops?

Marleen Noordergraaf maakt theater geïnspireerd op onze gevoelswereld. In haar workshops krijg je de kans jezelf eens te bekijken door de ogen van een ander. Door te zien hoe je vanuit je gevoel reageert op situaties en interacties, krijg je een completer beeld van jezelf. Je zult merken hoe goed het voelt om je karaktertrekken te omarmen, je verborgen talenten te ontdekken en vooral om in elke situatie gewoon jezelf te zijn.

De workshops nodigen je uit jezelf even los te schudden van het normale, alledaagse gedrag (heel bevrijdend) om geheel vanuit je gevoel in te haken op de spelvormen. Door minder vanuit het hoofd en meer vanuit het gevoel te werken, ontstaan nieuwe inzichten over hoe we in het leven staan en ons daarin bewegen.

Uitgebreide persoonlijke feedback

Tijdens de lessen volgt Marleen jouw ontwikkeling en krijg je persoonlijke feedback. Elke week ontvang je per e-mail een samenvatting van de afgelopen les en waaraan in de komende les aandacht zal worden besteed. In de tweede helft van de cursus, stelt Marleen een persoonlijke uitdaging voor jou op en geeft ze je uitgebreide persoonlijk feedback. De feedback geeft inzicht in de gedragspatronen waar we ons niet altijd of maar half bewust van zijn. Het benoemen en herkennen daarvan helpt je verder in je persoonlijke ontwikkeling.

Aangename mix

De workshops zijn geschikt voor iedereen. Je hebt geen ervaring met theater nodig. Er wordt gewerkt met een kleine groep (max. 8 deelnemers). Je wordt nooit voor het blok gezet. Wil je even niet meedoen, dan sla je gewoon een beurt over. Maar onze ervaring is dat iedereen uiteindelijk meedoet en steeds enthousiaster wordt.

De oefeningen gaan gegarandeerd gepaard met veel humor en hilariteit. De workshops zijn daarmee een aangename mix van luchtigheid en diepgang waarbinnen je naar hartelust kunt uitproberen wat je kunt en wat je durft.

Waar en wanneer?

De workshops vinden plaats in bedrijvenverzamelgebouw De Smeltkroes op het Honig-terrein. Het adres is: Waalbandijk 16, 6541AJ Nijmegen. Met de auto moet je aanrijden vanaf de Laan van Oost-Indië. Parkeren kan op de Waalbandijk. Je loopt of fietst rechts langs het Dutch Bicycle Centre richting de Waal. Links om de hoek is de hoofdingang van De Smeltkroes. Klik hier voor de route.

De theaterworkshops zijn op maandagavond van 19:30 tot 21:30 uur. De speelavonden (gevorderden) zijn op woensdagavond, zelfde tijd.

Wat kost het?

De cursus omvat 9 workshops van 2 uur en een alleen voor jou opgesteld uitgebreid bericht met persoonlijke feedback. De kosten zijn € 315 voor de gehele cursus. Inclusief koffie, thee en iets lekkers (zelfgebakken!).

Losse workshops

De anders-dan-andere workshops van Openblik Theater worden ook regelmatig ingezet bij familie-, vrienden-, en bedrijfsuitjes. Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Iets voor jou? Meld je aan!

Zie je het helemaal zitten? Meld je dan aan! Aanmelden verplicht je tot niets: we berichten je eerst wanneer de volgende cursus start, of er nog plaats is en hoe je je inschrijving definitief kunt maken.

Wil je eerst meer informatie over de cursussen, losse workshops of over ons zakelijke aanbod? Vul dat dan hieronder in bij 'Vraag of opmerking'. Je ontvangt dan snel een uitgebreid antwoord van ons!

voor- en achternaam
e-mailadres
telefoonnummer
vraag of opmerking:
Workshop
Proefles
aanmelden voor:
info

Voor bedrijven en organisaties

Onder de naam biedt Marleen Noordergraaf dynamische trainingen voor bedrijven en organisaties. Trainingen die de samenwerking verbeteren door deelnemers bewust te maken van hun gedragspatronen. Met humoristische interactieve oefeningen wordt deelnemers een spiegel voorgehouden. Door de actieve rol van de deelnemers worden zij zich op indringende wijze bewust van het effect van hun gedrag op zichzelf en de mensen in hun omgeving. Het doel is een blijvend zelfbewustzijn te creëren wat deelnemers helpt in het dagelijks leven gerichte keuzes te maken bij interacties met anderen. Zowel privé als op de werkvloer. Dit zorgt voor betere samenwerking en een aangename werksfeer.

Meer weten? Mail naar info@openblikmethode.nl of bel Marleen op +31 6 132 700 58.

Over Openblik

Openblik is een initiatief van theatermakers Marleen Noordergraaf en Michiel Stoop. Sinds 2006 maken zij bijzondere theaterproducties, voorstellingen en workshops voor culturele festivals, bedrijven, organisaties en onderwijs. Uitgebreide informatie vind je op www.stichtingopenblik.nl.
site ontwikkeld door BEELDERS communicatie ©2018
Privacy verklaring
Openblik gaat zorgvuldig met uw gegevens om en houdt zich aan de privacywetgeving. Uw gegevens worden beheerd door Michiel en Marleen van Openblik en met niemand gedeeld. Ze worden enkel gebruikt om uw vraag te beantwoorden of om u desgevraagd te informeren. Wilt u uw gegevens inzien of laten wissen, of heeft u een vraag, mail dan naar info@openbliktheater.nl.